Veelgestelde vragen
Ik heb iets besteld, wanneer word dit geleverd?
De leverdatum is afhankelijk van het product dat u heeft besteld. Zodra uw producten ons magazijn verlaten ontvangt u altijd een Track&Trace code van ons. Indien u vragen heeft over uw levering kunt u contact opnemen met ons via de mail of telefoon.
Kan ik mijn eigen bezorgdatum kiezen?
In overleg met één van onze medewerkers kunnen we ervoor zorgen dat uw artikelen op de gewenste dag worden geleverd. Helaas is het vaak niet mogelijk om een specifieke tijd af te spreken.
Ik wil mijn bestelling wijzigen is dit mogelijk?
In sommige gevallen kan u bestelling nog worden aangepast. Indien het productieproces al is gestart kan de bestelling vaak niet meer worden gewijzigd. Neem voor het wijzigen van je bestelling altijd contact op met één van onze medewerkers.
Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is binnengekomen?
Indien u een bestelling heeft geplaatst via onze website ontvangt u altijd een bevestiging op het door u doorgegeven emailadres.Geen bevestiging ontvangen? Neem dan even telefonisch contact met ons op.
Ik wil hetzelfde product graag nog een keer bestellen is dit mogelijk?
Natuurlijk! U kunt hiervoor contact opnemen met onze verkoopafdeling. Zij zorgen ervoor dat alles in werking wordt gezet.
Is het mogelijk om een digitaal drukvoorstel aan te vragen?
Natuurlijk! U kunt hiervoor uw logo sturen in AI of EPS. Dit mailtje mag u sturen naar [email protected] Beschikt u niet over deze bestanden? Neem dan even contact met ons op.
Kan ik een sample ontvangen van een product?
In de meeste gevallen kunt u inderdaad een sample ontvangen. Mail of bel even met één van onze medewerkers voor de mogelijkheden.
Is het mogelijk om jullie showroom te bezoeken?
Natuurlijk! We zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 8.30 -17.30. Wilt u een afspraak maken buiten deze tijden? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden, onze medewerkers helpen u graag.
Ik zoek een product maar ik kan het niet vinden, hoe kan ik jullie bereiken?
U kunt ons eenvoudig bereiken via de mail, chat of telefoon. We helpen u graag met het vinden van een passend product.
Ik ben niet tevreden over mijn product wat kan ik doen?
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de geleverde artikelen. Omdat service bij HSG hoog in het vaandel staat gaan we samen met u op zoek naar een passende oplossing, neem hiervoor contact met ons op.
Mijn vraag staat er niet tussen kunnen jullie mij toch helpen?
Indien u een vraag niet kunt vinden helpen wij u uiteraard graag! U kunt ons bereiken door het sturen van een mailtje of chatbericht, bellen mag natuurlijk ook.